Tema: Re: Dujininkams: Koki IV kartos reduktoriu deti i turbo varikli?
Autorius: pjezo
Data: 2012-03-21 18:47:08
Ant reduktoriaus korpuso turi rasti. Nepamenu ar libdukas, ar ismusta- ten turi buti kodas ir jame raides- pagal raides.
Jei nepadeda stucerio isukimas- yra sudetingesnis variantas- galima ardyt reduktoriu, po po stuceriu deti saiba, kad labiau spaustu menbrana.
Plius galima bandyti didinti skystos fazes ipurskimo inzektoriaus diametra, bet cia jau krastutiniu atveju, nezinia ar pataikysi su diametru, plius reikes kartu keisti ir menbranas.

Chamutai paprasti:)
O kariauti- ir as uzsiknisau, kol neisprendziau to taip:
1- trisakis turi tiksliai uzsimauti, jei biski laisvokas- privyniojau plonos izoliacijos iki reikiamo diametro.
2-pries uzdedamas padengiau trisakiu antgalius silikoniniu hermetiku
3-leidau stingti apie 12 h.
4- po savaites vazinejimo- dar karta paverziau chamutus. 

Jei idomu- galiu imesti rusiska OMVL reduktoriaus perrinkimo chema, modeliai siek tiek skiriasi, siek tiek ikitaip ardosi- bet principai tie patys- pravers jei uzsimanysi tiuniguoti:)
p.s. ne dujininkas- bet susidures su lygiai tokia pat kaip tavo problema, tik pas mane reduktorius MP, o variklis 2,3 125-147 kw, 
tad teko pasidometi ir pazaisti...


"G..@work" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message news:jkcq1t$eha$1@trimpas.omnitel.net...
> kai pirkau- sakiau kam (169kw ir T) ir isrinkto "TA" kuris turi tikti. 
> Kur turetu buti pazymeta koks tipas to OMVL dream XXI-n?
> ramiai vazinejant viskas buvo ok, taciau atejo pavasaris ir nusprendziau 
> padaryti taip kaip turi buti.
> 
> Stucerio isukimas nepadeda.
> 
> turiu kabeli, softa, viska pats dejausi.
> su dujom pasiekti 1bar nepavyksta- anskciau jau pritruksta duju.
> prasuksiu vakare, padarysiu loga.
> 
> Kitas klausimas. Kokios ausinimo skyscio zarnos ir kokie chamutai 
> naudojami jungiant "pasildyma" reduktoriui. uzsiknisau kariauti su 
> varvanciu ausinimo skysciu prie reduktoriaus ir trisakiuose.
> zarnas keiciau, meginau kelis skirtingus "xamutus" taciau po kiek laiko 
> vel pradeda laseti. Trisakiai ir reduktoriaus pajungimas- plastikiniai.
> 
> Dekui!
> 
> 
> On 2012.03.21 15:54, pjezo wrote:
>> koks pas tave reduktorius konkreciau?
>> nes yra jie 3, skiriasi slegiai:
>> STD-0,9
>> MP-1,2
>> HP-1,7
>> plius slegi galima pareguliuoti-is MP lengvai gausi 1,7-2, is HP ir daugiau, net nekisant nagu i vidu...
>>
>> o elgtis turtu taip, kad kylat slegiui kolektoriuje, kyla ir slegis iseinanciu duju is reduktoriaus- tam ir jungiamas vakumas i reduktoriu.
>>
>> + - Koks slegis LPG kada pucia turba 1 bara?
>> Jei turi kabeli ir softa- pasijungi, uzduodi kad logintu paramentrus ir pasivazineji- veliau matysi grafikus kaip kinta slegiai ir kur bedos.
>> Arba gali kas nors vazineti, o kitas su nautu realiu laiku stebi kas vyksta - tik nebadyk past ir vaziuoti ir stebeti:) kazkoks marazmas tada gaunasi....
>>
>>
>> "G..@work"<g.domarkas@gmail.com>  wrote in message news:jkcl5n$85o$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki.
>>> Truputi noreciau daugiau info gauti kaip turetu buti teisingai:
>>> dabar omvl dream xxi-n nepalaiko diff slegio puciant turbinai.
>>>
>>> Prasau pakomentuokite, kaip turetu elgtis reduktorius jei turba pucia
>>> 1bar? realiai tada is reduktoriaus turetu iseiti 2bar duju slegis i
>>> purkstukus?
>>>
>>> Yra skirtumas reduktoriu tarp atmoseferiniams varikliams ir tu kurie
>>> tinka turbininiams?
>>>
>>> IV kartos reduktoriai turi vakumo pajungima, kaip reduktorius turetu
>>> reaguoti i 1bar slegi tame vakumo pajungime (kai pucia turbina)?
>>>
>>> ar duju padavimo vamzdukas 6mm. vs 8mm. turi itakos uzmaitinant 169kw
>>> 2.2T varikli?
>>>
>>> Dekui!
>>>
>>>
>