Tema: Re: Dujininkams: Koki IV kartos reduktoriu deti i turbo varikli?
Autorius: pjezo
Data: 2012-03-21 15:54:06
koks pas tave reduktorius konkreciau?
nes yra jie 3, skiriasi slegiai:
STD-0,9
MP-1,2
HP-1,7
plius slegi galima pareguliuoti-is MP lengvai gausi 1,7-2, is HP ir daugiau, net nekisant nagu i vidu...

o elgtis turtu taip, kad kylat slegiui kolektoriuje, kyla ir slegis iseinanciu duju is reduktoriaus- tam ir jungiamas vakumas i reduktoriu.

+ - Koks slegis LPG kada pucia turba 1 bara?
Jei turi kabeli ir softa- pasijungi, uzduodi kad logintu paramentrus ir pasivazineji- veliau matysi grafikus kaip kinta slegiai ir kur bedos.
Arba gali kas nors vazineti, o kitas su nautu realiu laiku stebi kas vyksta - tik nebadyk past ir vaziuoti ir stebeti:) kazkoks marazmas tada gaunasi....


"G..@work" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message news:jkcl5n$85o$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki.
> Truputi noreciau daugiau info gauti kaip turetu buti teisingai:
> dabar omvl dream xxi-n nepalaiko diff slegio puciant turbinai.
> 
> Prasau pakomentuokite, kaip turetu elgtis reduktorius jei turba pucia 
> 1bar? realiai tada is reduktoriaus turetu iseiti 2bar duju slegis i 
> purkstukus?
> 
> Yra skirtumas reduktoriu tarp atmoseferiniams varikliams ir tu kurie 
> tinka turbininiams?
> 
> IV kartos reduktoriai turi vakumo pajungima, kaip reduktorius turetu 
> reaguoti i 1bar slegi tame vakumo pajungime (kai pucia turbina)?
> 
> ar duju padavimo vamzdukas 6mm. vs 8mm. turi itakos uzmaitinant 169kw 
> 2.2T varikli?
> 
> Dekui!
> 
>