Tema: Re: Vasarines padugnes nuo kovo 15d.?
Autorius: Korke
Data: 2012-03-20 10:46:14
Jei sako, reiskia zino nu... negi manai, cia kazkas shuda mala
rasinedamas :)
Man irgi savaitgali buvo mintis, kad gal netrint jau spygliu, nes taip
gaila, bet primetes, sert zaliuosius ar su draudikais pesiotis neduok
dieve kas - gal tiek to. Tai vat vakar jau dziaugiausi :)  (nors per
pati ta kipisha tai namie sedejau, bet vistiek) :)