Tema: Re: Vasarines padugnes nuo kovo 15d.?
Autorius: homo erectus
Data: 2012-03-20 07:20:49
On Tue, 20 Mar 2012 07:13:13 +0200, Linas Petkevičius wrote:

> Policijos nutarime tures buti nurodyta, kad avarijos priezastis buvo
> netinkamos padangos. Kada nors matei tai? Lengviesiems paprastai tokiu
> atveju rashoma - nesilaike saugaus atstumo. Jau nekalbu apie deklaracija.

Na, policijos nutarimų aš aplamai nelabai akyse esu matęs.

Bet žinant mūsų draudimo kompanijų nerealų gobšumą (kai žmonėms mėnesius
nesuremontuojama mašina, nes, matote neranda naudotos egzotiškos detalės, o
nupirkti naują per brangu) labai jau keista, kad draudimo kompanijos
nesinaudoja galimybe regresu atsiimti iš kaltininko tai, ką sumokėjo
nukentėjusiam.

Jaučiu jei man koks su vasarinėm įlėktų, specialiai policajus kviesčiau ir
pirštu į vasarines padangas bakstelčiau: tegul gaidelis gauna šiek tiek
daugiau, nei vien savo pačio mašinos remontas.