Tema: Re: Rekomenduokit dyzelistus Vilniuje
Autorius: pVytautas
Data: 2012-02-16 19:25:53
Na mano PD su visom sveikom zvakem iki -18 be didesniu problemu, prie
zemesniu deje 2006m akumas silpnai ir trumpai 3-5s suko. Tai pats
nebeuzsivede jau prie -25 bet pilnai uztekdavo benzininio akumo per
laidus ir pasikurdavo. Rida VW centro vokietijoje paskutini karta
irasyta 2011.04 ~300kkm tai dabar gal kokie 3xxkkm. Stovis "variklio" ne
pats geriausias nes su purkstukais ne viskas tvarkoje bo ant laisvu
kalatojasi.