Tema: Re: Rekomenduokit dyzelistus Vilniuje
Autorius: esguires...
Data: 2012-02-16 17:52:12
va sito tai tik nereikia. lazinames nors ir 500 litu, kad ne toliau kaip uz
120 km nuo tavo duru stovi tavo turetas mersas, kurio peciukas nebuvo ir
nera kiauras. visa kita irgi tame paciame lygyje - ka jau ka, bet suvedima
su standartiniais kampais vilniuje padaryti normaliai gali ne vienoje
vietoje. zvakiu priejimas... pieva, kas ten sudetingo? apskritai
neproblemiskai keiciasi, su reikiamais irankiais net kolektoriaus galima
nenuimineti (o mercedes, kaip supranti, ne su kuvalda remontuojamas), tuo
labiau, kad paciam net lysti nebutina, tokia smulkmena net silberauto gali
padaryti nieko nesugadindami. jei jau _sito_ motoro zvakiu keitimas yra
neiveikiamas uzdavinys, tai gal vistik dvirati?