Tema: Re: Rekomenduokit dyzelistus Vilniuje
Autorius: Exo
Data: 2012-02-16 18:11:08
Būtent to neturėjau omenį, ir nesakau jog tai sudėtinga ar dar kas nors... sakau jog užkniso daug nesudėtingų ir nesunkiai sprendžiamų problemų, kurias turi spręsti dažniausiai pats. Aš pradedu norėti, turėti galimybę ramia galva nuvežti per pusmetį vieną kartą į servisą, ten su kuvalda man viską sutvarko, paima 500-1000Lt ir aš ramia galva išvažiuoju... tiesiog šiandien atsisėdęs pagalvojau - taip, pakaba nebarška ir važiuoja gerai, variklis irgi pusė velnio (neskaitant jog prie -20 nesiveda), bet kai sudariau sarašą, ką reikia smulkaus padaryti, tai gavosi vos ne a4 lapas darbų, kuriuos reikia daryti pačiam ir dėl kurių negali pasakyt jog MB bloga auto ir greičiausiai visi kiti iš tokių problemų tik juoktūsi, bet man jos vairuojant Mb yra svarbios ir tiesiog užkniso jas spresti pačiam. Ir čia ne pinigų net klausimas, na vėl gi aišku pinigų, nes nuvežus restoratoriams, už nesveikus pinigus iš jos padarytų tai ką reikia, bet kalbant apie normalias sumas, niekas tų problemų net neapsiims spresti už bent iš dalies prieinamas sumas. Taigi, visu tuo noriu pasakyt jog truputi pavydžiu chebrai kuri suka galvas dėl visokių holo, veleno padėčių ir panašių daviklių, nes juos pasikeitei ir tiek žinių, o va su MB taip nesigauna...

Exo