Tema: Re: 4x4 kausimas...
Autorius: Robertas9 <robertas 9 @ gmail .com>
Data: 2012-02-10 09:46:37
Turejau ir as dauzta pezo su zemo profilio padangom.
suvedimas jau nepasidare, nes geometrija buvo gerai isbelsta, o salenblokai
iseidavo kaip taisykle lygiai po puses metu
Tiesa vairuojant jokiu blogu pozymiu nesijaute.
O a6 isvis vaziuokle superine ir minksta ir ilgai laiko.

"Tomas D."  parašė naujienų news:jh1bb4$ofg$1@trimpas.omnitel.net...

Dar nuo seniau kita pazistama turejau su Audi TT, tai ten vaziuokle irgi
amzinai byredavo. Bet as kaip tai itariau zemo profilio padangas, o tai
kieta vaziuot budavo ir baladodavos per visas duobes ir duobeles.