Tema: Re: 4x4 kausimas...
Autorius: Anon
Data: 2012-02-07 10:23:14
Na, žinau tik kad dyzelino sąnaudos prie vienodo litražo truputį mažesnės
nei benzo :) Šnekos apie apmokestinimą plinta visą laiką, čia niekas nežino
kokius apmokestinimus dar sugalvos naftos magnatai ir eurobiurokratai. Aišku
jie mato dyzelių populiarumą ir atitinkamai kelia kainas... Gi benzininių
auto pardavimai mažėja! Šiaip aš nesu įsikibęs stereotipo, bet kai mašinai
reikia truputį daugiau galios - renkuosi dyzelį, gi benzas ir duja IMHO
labiau tinka mėgstantiems greitį :)

"Tomas D.2"  wrote in message news:jgqlm7$h8s$1@trimpas.omnitel.net...

Man cia puse lupu papasakojo kad kura apmokestins pagal isskiriama energijos
kieki, tai dyzelis turetu smarkiai shokt virsh benzo.. Kiek cia tiesos -
nezinau, bet gal kas placiau zinot ar cia briedas ar ne?