Tema: Re: vel sezonas, vel mokinu ekstremaliai ir saugiai vairuot.
Autorius: esguires...
Data: 2012-01-21 00:16:41
tada tu neislaikei konkurencijos ir uzsilenkei, o ne masiniai bankrotai
prasidejo. is kitos puses, gal ir pasiseke, jei butum stebuklo tvarka tempes
iki 2010, dabar nebeturetum nieko, butum nurengtas. 'imones pradejo
apsidirbti su kroviniu srautais, nebeatidavinejo kitiems' - visiski
kliedesiai. 'lietuviai konkurencingi', beje, irgi, nes konkurencingi jie tik
atskiruose varganuose segmentuose. kiek lietuviu dirba florencijoje? speju
ne vieno. tai kur tas ju konkurencinis pranasumas?