Tema: Re: vel sezonas, vel mokinu ekstremaliai ir saugiai vairuot.
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2012-01-19 22:58:00
Sveikinu!

Deivis [persona], Vilnius
Passat 2.0 FSI '08 / A4 1.8 TQ

"svyt"  parašė naujienų news:jf7m3c$c49$1@trimpas.omnitel.net...

:-D
as radiju neisklausau, pereinu per kanalus, sms maratonas 2 litai uz sms ir
siusdavau pamineta teksta, jau senai taip buvo... sau radau tobula mergiote
kijeve, atsiveziau, rami, pareiginga, neispuikinta feministiskom idejom,
taupi daugiau nei butina, net uzknisa kai siulo maziau atsukinet krana ar
sudejo taupias bet nemalonia sviesa skleidziancias lemputes.sedi namie ir
nesimaivo kaip lietuves, kad as per mazai uzdirbu.
p.s. vakar (nu jau uzvakar, 17 vdiena) ji man sunu pagimde.

--
vyt/ /