Tema: Re: parekomduokit racijas i kalnus
Autorius: Burbulas
Data: 2012-01-16 17:25:55
http://www.qslnet.de/member/ly3bg/sbk.html
Kas yra stovinčios bangos koeficientas ir ką jis parodo?

Stovinčios bangos koeficientas (SBK) parodo aukšto dažnio (AD) galios
perdavimo linijos (fiderio) suderinimą su jo apkrova, jo darbo režimą.
Ir tik tiek. Jis tiesiogiai neparodo nei galios perdavimo nuostolių, nei
apkrovos (antenos) varžos, nei antenos efektyvumo, nei siųstuvo išėjimo
varžos suderinimo su fiderio įėjimo varža, nei kitų dažnai radijo mėgėjų
jam priskiriamų parametrų. Linijoje be nuostolių jis nepriklauso nuo
linijos ilgio. Realiame fideryje jam ilgėjant SBK mažėja dėl pastarojo
nuostolių. Kad daugiau išsiaiškinti antenos - fiderio komplekso darbą,
atskirai panagrinėsime jo komponentus - fiderį bei jo apkrovą.

On 2012.01.16 16:06, v.pavardenis :