Tema: Re: parekomduokit racijas i kalnus
Autorius: video registratoriai
Data: 2012-01-14 21:46:07
Nebegaliu tylet kai rasinejamos tokios nesamones
Is radijo rysio (iskaitant ir aparaturos ir antenu gamyba ir ju
projektavima) valgau duona, (ir islaikau seima) jau 36 metus. Tai leisiu
sau ikist trigrasi

Jei laivas matosi - o jau nesusisneki , tai tos PMR446 stoteles tamstos
buvo kazkokia visiska kinietiska levota, turbut   2 vnt uz 99 LT. Ar dar
pigesnes. Nors net ir tokios turetu susiristi. Kazkas buvo TOTALIAI ten
netvarkoj.

Su PMR446 esu N kartu is Nidos kalbejes su Klaipeda. Skersai mariu (pvz
Vente-Nida) tai ir isvis be problemu, galima net is rusio kalbetis

Europos atstumo rekordas su PMR446 ( naudojant legalu 0.5W) yra berods
242 km (!!!). Tiesa, abu susirisusieji buvo uzlipe ant aukstu kalnu
Oro balionistai su PMR446 susikalba su lydincia masina iki 30-40km ir
daugiau. Lietuvoje irgi.
As pats asmeniskai is oro baliono,  kybant apie 800m virs Alytaus,
kalbejausi su Paneveziu. Ir netgi su Klaipeda.. Su gumke !!!

Oras trasoje neturi tokio slopinimo, kaip daugelis isivaizduoja.
Visos bedos - kai neatvira trasa ( kalniukai, miskai ir t.t)
Kai ji atvira - rysis darosi DESIMTIMIS kartu toliau nei kad iprasta

ALAN 42 normali stotele, kada ji prijungta prie  1-1.5m ilgio
automobilines antenos. Su originaliomis  "gumkemis" abejose pusese- deja
daznai ir 0.5km jau problematiska susiristi. Vos uz pastato kur uzeini -
ir dingsta signalas.

Nes ta 12cm ilgio antena-gumke  ant ALAN42  yra ekvivalentiska, kaip kad
PMR446 butu su 7 mm ilgio antena. Nes  CB ir PMR446 daznis skiriasi
446:27 = 16 kartu

PMR446 turetu geriau but kalnuose nei VHF daznio, nes UHF bangos kiek
geriau atsispindi ( kAS daznai pravercia kalnuose)
Jei visgi busit miske - tad gali but ir atvirksciai , miskas maziau
slopina VHF bangas, nei kad UHF(PMR446)

Dar minusas ALAN 42'os - ji keleta kartu didesne ir sunkesne , nei kad
tipiska PMR446 stotele.  Manau tas slidinejnat irgi svarbu.
Kad dar ir brangesne - jau buvo mineta

Reziume :
visgi slidinejant kalnuose manau optimalu - PMR446 tipo stoteles.
Ju yra visokiu. Gera varda turi ALAN, ir paskutiniais metais labai
puikiai uzsirekomendavo  WOUXUN
Tas pats WOUXUN gamina ir labai neblogas VHF taipogi, ne vien tik PMR446
Beje - ir CB (automobilines) taipogi gamkina. Tik nesiojamu CB jie
negamina.
Wouxun turi ir PMR446 su atjungiamomis gumkemis, nuimsi tokiai gumke,
prijungsi vietoj jos 1m ilgio automobilne antena su magnetu - ir turesi
GARANTUOTA rysi tarp automobiliu keliaujant tiek pat toli  kiek su CB.
Arba netgi ir toliau. Isbandyta praktiskai. Ir bus universalu
Minusas - su furistais su jom nepakalbesi, apie mentus nieks neperspes.
  Tam aisku reik sedeti  CB 12 kanale. Nu zodziu ren - kur dauguma sedi

Mano 2 centai