Tema: Re: parekomduokit racijas i kalnus
Autorius: Vai
Data: 2012-01-15 21:15:12
skaiciau ir rasiau tik apie CB su metrinem antenom. CB su gumke kaip alan 42
tai isvis nesusipratimas. Kalnuose tik PMR. O tavo sunkeris pieno riebuma
rodo, toks pas mane garaze voliojasi, net parduoti tokio triperio niekam
nenoriu. Jis jei rodo SWR 1.0 realiai yra 1.2-1.4 Nusipirk bent jau ALAN
KW520 swrmetra ir matysi realybe.