Tema: Re: kur suzinot autodetaliu kokybe ?
Autorius: Robertas9 <robertas 9 @ gmail .com>
Data: 2012-01-11 14:51:27
Nėra jokio šaltinio, nori kokybės - pirk originalą.

"partizanas"  parašė naujienų news:jejs9j$ntl$1@trimpas.omnitel.net...

da bliat, kodel jus man bandot patart :
kaip man mergas kabint -tepaluotam ar ne
kur geriau masina taisyt -garaze ar servise
kaip guoli tiesiai uzdet
jei as klausiu saito ar kito saltinio, su skirtingu autodetaliu gamintoju
gaminiu kokybes kazkokiu ivertinimu?

"razumas"  wrote in message news:jejj8r$a40$1@trimpas.omnitel.net...

Viena diena zmogus supranti, kad nx jam zinoti kuri detale kokybiska, kuri
slamstas. Visa ta galvosuki perkeli ant serviso peciu, ir jei kas
atsitinka - santykiauji su serviso vado smegenimis. Pinigine israiska
remontas gaunasi brangiau, bet galvoj maziau zilu plauku.

Ir tada supranti, kad geriau viena karta duoti servisui pakeisti sankaba,
negu paciam pasikeisti ir islindus kliauzoms vistiek duoti servisui.

Ir bedai atsitikus kelyje del nekokybisko remonto, supranti, kad su
garazinio megenimis nepasantykiausi, todel kita karta renkiesi servisa su
garantijomis.

partizanas i pusiaukele link suvokimo.

nupirkes garsios firmos dirza nesi garantuotas, kad ten ne fufliakas
iskeptas sanciu rusyje. ir keiti, keiti, keiti, kol randi kuris necypia.
rankos murzinos, panages tepaluotos, mergos neprisleidzia, ir viskas del to,
kad tu suzinotai kuris dirzas kokybiskas :)

--
razumas