Tema: Re: kur suzinot autodetaliu kokybe ?
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-01-11 14:08:27
tai gal norai biški nerealūs, tai ir atsakymo nėr.
teko kada matyti kiek TecDoc'e yra detalių pozicijų su visokiais cross-referance'ais? tai dabar tu nori kiekvienai tai detalei dar review turėti. o jei pvz koks Ruville tik pakuoja ir deda pas save skirtingų gamintojų gaminius po tuo pačiu kodu kaip tada?