Tema: Re: kur suzinot autodetaliu kokybe ?
Autorius: partizanas
Data: 2012-01-10 23:54:55
nu nevisai to klausiu. ateinu I parda sakau reikia tokio dirzo - sako
vienintelis kuri turim dayco, kaina pavyzdziui 25 lt. kiek kitu gamintoju
dirzai tam paciam varikliui kainuoja nezinau, o sitoj pardoj kitu gamintoju
sito modelio dirzo tarkim netur. tai sunku ir pasakyt - daug ar mazai tas
25. taip pat yra istorija kur po 15k vienoj lagunoj sugedo generatoriaus
dirzas dayco -  gabalais - ir pridare blogybiu.  bet jau dabar zinau kad
antro pirkt nenoriu sito gamintojo. nu tarkim skirstymo guuoliai - is kur
suzinot, kokie guoliai laikys 50 k km, kurie 80, o kurie gal dvigubai
brangesni, bet tarnaus 150, nors juos po 60 ar tai 80 ismes ir vistiek
statys naujus .. ?

"Dainiushas"  wrote in message news:jeiai0$3n7$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai jei ne padjobkės, tai minėti daiktai tikrai nėra patys iš savęs
blogi :)