Tema: Re: Naujas video zaislas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-08 18:00:24
Šiuo atveju, gps'as kaip fyčia man - pasižiūriu kur važiavau, kokiu
greičiu.. hd vistiek daugiausiai kaštavo.
Turėjau anksčiau mintį padaryt ir buitinę kamerą kad mašinai tiktu,
suprogramint valdymą su picu ir t.t. bet - ratu nerašo, dregmės nemėgsta,
daug funkcijų.. Beje, daug buitinių kamerų kurios nesigiria 0LUX rašo
panašiai kaip šlipskamera tamsoj..
Šitą blackvue dabar mastau kaip įntegruot į mašiną - rezultate tikiuosi to,
kad viskas vyks automatiškai, o kai man reikės video, išsitrauksiu kortą ir
kišiu į kompą, užtai žinosiu, kad nenustos veikt dėl kokios nors keistos
bėdos aktualios buitinėms kameroms - kondensacija, perkaitimas, batareika
supuvo, mašinos akuma nusodino..

Kitas dalykas - mano pigiausia buitinė kamera kainavo 3,5kLt, bet čia gal
todėl, kad šiaip esu video operatorius ir pas mane kamerų kainos eina
penkiaženklės..

Galų gale - tikrai netikiu, kad kiekvienam reikia tokios kameros, bet jei
važinėji daug, nevažiuoji kaip pensininkas ir esi naglas iki tiek, kad
paduodi savivaldybę į teismą už 1000Lt žalą - kodėl gi ne..