Tema: Re: Naujas video zaislas
Autorius: svyt
Data: 2012-01-07 17:00:02
nu moket uz nereikalingas funkcijas kazi ar verta. pvz gps nereikalinga,
nebent butu didelis ekranas ir gali sukist igo, tai butu 2 viename. kokybe
matos nebloga, jutubei neiziurejau, kaip ar matos auto numeriai aplenkianciu
masinu?
ka jie turi is pigesniu,ko gero butu man poreikis, kad nakti but iziurimi
numeriai aplenkianciu/pakertanciu masinu (ir poto nusiplovusiu jei
stabdydamas del ju kaltes nuciuoziu nuo kelio,, mano supratimu tai ko gero
vienintelis atvejis kai gali kamera praverst man paciam o ne prieki
vaziuojantiems susidauzius).

--
vyt/ /