Tema: Re: Naujas video zaislas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-08 12:07:27
Tiesa, gaila, kad priespriesais vaziuojanciu masinu numeriai retai kada
matosi.. Dar labiau gaila, kad diena tie numeriai nesimato ne del kameros
rezoliucijos trukumo, bet del kompresijos, ir korejieciai nepaliko galimybes
pasireguliuot bitreito.. Numerio lenta visa i kelis vienspalvius makroblokus
sukisama, kartais pasiseka gaut kadra su iziurimais zenklais..