Tema: Re: Apie ploviklius straipsnis
Autorius: eSSas
Data: 2011-12-20 20:25:37
2011-12-20 09:35, Stilius rašė:

> Ląstelės biologiją kiek žinau užtenka. Man įdomūs antras ir trečias klausimai.

SDS _pavienes_ lasteles lizuos bet kokios koncentracijos ir prie bet
kokio pH. Efektyvi totali lize buna nuo 1% sarminem salygom (pH>10).
Efektyvaus pasalinimo is tirpalo budo neegzistuoja ,galima kazka bandyt
su hidroksilapatito pagrindu pagamintais sorbentais (itin efektyvu
nebus, bet geriau nei nieko ar begaline dialize).

Tu juk supranti, kad jokio rysio su dantu pasta ar sampunu cia nera

S.