Tema: Re: Apie ploviklius straipsnis
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-12-18 09:48:28
Natrio lauryl sulfatas gerai veikia komlekse pvz plauku sampunuose, arba
skystame muile. Ten daug putu, bet automobilio stiklui jis nelabai tinka,
nes jis pasilieka ant stiklo, o del didelio putojimo jis nepatogus pvz
pilant i stiklu apiplovimo bakeli. Rimti gamintojai ji pakeicia kitais
produktais kurie pvz praskaidrina stikla ir PAM ant jo tiesiog nesimato.
Zinoma tos medziagos brangios ir todel pvz maximoje tokiu produktu sunku
rasti.