Tema: Re: Apie ploviklius straipsnis
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-12-17 20:57:26
Kadangi tai konkurentu produktas tai pavadinimo neminesiu. Bet problema yra
sekanti: tokie skyscian yra su privat label, todel gamintojui paprastai
duodamas kainos lubos. Kadangi gamintojas Vokietija, tai savaime suprantama
produkto savikaina bus auksta, pridedame transporto kastus kaina gaunasi
labai auksta, dar pridedame maximos antkainius tai kaina gaunasi kosmine t.y
24lt/vnt su pvm. Vienintelis kas toki produkta gali pajudinti lentynoje tai
brendas ir kilmes salis. Priezastis kodel jis nebus kokybiskas tai anksciau
paminetos priezastys.
Dabar kas jame mano nuomone yra negerai, tai pirmas dalykas naudotos pigios
PAM as itariu, kad ten naudotas natrio laureth sulfatas, spiritas ten
patenkinamos kokybes, bet taipogi yra glikolio. Glikolis ant stiklo
neisgaruoja, prie jo limpa dulkes ir su kiekvienu purskimu vaizdas vis
prasteja. Toks jausmas, kad valytuvai valo, bet norisi dar siek tiek
papurksti. Sia vasara mes dareme panasius testus, tai dar gerai atsimenu kai
meg kieki sumazinau iki 0.5proc, bet rezultatas buvo neigiamas. Padarius
rinkos tyrimus ir nustateme, kad plovikliu valymo savybes pirkejams yra
pirmoje vietoje. Todel atizvelgiant i produkto kaina (ji trecioje vietoje)
ir jo valymo savybes drystu teigti, kad to produkto ateitis liudna. Sonax
mego nenaudoja, todel jei valytuvai ir patenkinamos kokybes ir nesugeba
idealiai pasalinti skyscio likuciu, tai alkoholis isgaruoja pilnai, be to
Sonax manau naudoja kokybiskas PAM. Tai tiek mano sapalioniu ta tema.