Tema: Re: Ausinimas cirkuliuoja per bakeli?
Autorius: svyt
Data: 2011-12-04 21:04:51
neprisigalvok nesamoniu, jis butinas, visu pirma nuorinimui, sistemoje 
visada vaziuojant atsiranda oro, tad be sito negali apsiet. prastai ausint 
gali jei vandens per mazai, ar kaip tik cirkuliacija per mineta slangeli 
bloga. uzdenk geriau puse radiatoriaus kartonu.

-- 
vyt/ /




"Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message 
news:jbcgnr$sk9$1@trimpas.omnitel.net...
> Na su dyzeliu ir as pastebejau, lukoiliniu galima isibegeti iki 120, su 
> baltarusisku lubos 100km/h :)
>
> Salonas prastai syla, galvojau cirkuliacija per peciuka siek tiek padinti 
> tos slangeses saskaita.
> Oro sklendziu reguliatoriu troselius pareguliavau, nes pries tai nepilnai 
> uzdarydavo salta srauta. Kazkie padejo, jauciasi kad geriau syla, bet oras 
> nera karstas jei lyginti su lengvaja Monde 93m
> Dabar beliko skysciu cirkuliacija ir greiciausiai peciuko rimtas 
> praplovimas, nes per salcius kazkaip norisi kad bent langas atsiltu :)
>
>
>
>
> "ukw" <url@url.com> wrote in message 
> news:jbbhjj$6ba$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu tai jei termostatas sakai kad geras, tai nafik kazka glusint.
>>
>> o norvegijoj zinok yra visokio shudo ir myzalo ne ka maziau nei 
>> gimtineje.
>>
>> labai va pvz:  mano primityvine vw caravele su archainiu 2.4 dyzeliu, 
>> ipylus norvegishko Shell dyzelio, dumija kaip velnias.  uzhtenka isipilt 
>> UNO-X automate ir duminimas dingsta ir net lengviau vaziuoja masina.
>>
>>
>> kodel taip yra - bbz.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message 
>> news:jbbeth$3pj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Termostatas laiko ~85-90 laipsniu (bent skydelyje tiek rodo)
>>> Neseniai pakeistas skystis, tai daktaro siuo metu nera. O kaip anksciau 
>>> buvo kas ten zino...
>>> Isleistas skystis nebuvo grazus, bet ko noreti kai paskutini karta 
>>> keistas 2006m - ant bakelio su markeriu uzrasyta :)
>>> Tuo metu auto dar buvo norgeje, tikiuosi ten gera skysti servisai 
>>> naudoja :)
>>>
>>>
>>>
>>> "ukw" <url@url.com> wrote in message 
>>> news:jbbduf$2ol$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>o tai termostatas tikrai geras?
>>>> sistemoje tikrai nera pripilta daktaro?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message 
>>>> news:jbbdm4$2gn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu bet tai perkaito ne del to kad sumazejo cirkuliacija, nes ten 
>>>>> zarnele per plona kad galetu itakoti ausinima
>>>>> Gal perkaito del oro kamscio pvz po antifrizo keitimo nenuorinus 
>>>>> sistemos?
>>>>>
>>>>> Gal zinai ar ten koks gudrus irangimas turi stoveti nuorinimui? 
>>>>> Netoliese mazgas toks nemazas yra, kur termostatas gyvena, kuro 
>>>>> zarneles ateina ir iseina, i tepalo filtra ausinimo zarneles 
>>>>> atsisakoja ir gal dar kas nors, nesigilinau daugiau...
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:jbbcsl$1kj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> prie ko cia slegis? Perkaito tos galvos....
>>>>>>
>>>>>> On 12/02/2011 10:28 PM, Mikrobas wrote:
>>>>>>> Vo ble....
>>>>>>> Is kur ten toks slegis kad kazka sulauzytu?
>>>>>>> Kol kas susilaikysiu nuo savo planu :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message
>>>>>>> news:jbbalf$v0p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> užspausk :)
>>>>>>>>
>>>>>>>> turi ten būt cirkuliacija. Bent jau BMW, užsikišus sutrūko pora 
>>>>>>>> galvų kol
>>>>>>>> surado kas yra...
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 12/02/2011 06:21 PM, Mikrobas wrote:
>>>>>>>>> Apziurejau kad viena zarnele silta, ji eina kazkur is bloko pries
>>>>>>>>> termostata
>>>>>>>>> ir nueina i issipletimo bakeli.
>>>>>>>>> Siaip cirkuliacija lyg ir nebloga, trasoje labai greitai variklis 
>>>>>>>>> susyle,
>>>>>>>>> peciuko zarneles taip pat karstos, bet kuriu galu tokia 
>>>>>>>>> cirkuliacija
>>>>>>>>> sugalvota?
>>>>>>>>> Rimtai mastau ta zarnele uzspausti :)
>>>>>>>>> Siaip gal nesukciau galvos, bet silumos truksta, tai bandau slieku
>>>>>>>>> iesoti.
>>>>>>>>> Sekantis zingsnis bus peciuko praplovimas.
>>>>>>>>> Busikas Bokeris 99m 1.9D
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>