Tema: Re: Ausinimas cirkuliuoja per bakeli?
Autorius: ukw
Data: 2011-12-02 23:57:08
nu tai jei termostatas sakai kad geras, tai nafik kazka glusint.

o norvegijoj zinok yra visokio shudo ir myzalo ne ka maziau nei gimtineje.

labai va pvz:  mano primityvine vw caravele su archainiu 2.4 dyzeliu, ipylus
norvegishko Shell dyzelio, dumija kaip velnias.  uzhtenka isipilt UNO-X
automate ir duminimas dingsta ir net lengviau vaziuoja masina.

kodel taip yra - bbz.