Tema: Re: Ausinimas cirkuliuoja per bakeli?
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-12-03 08:48:27
Na su dyzeliu ir as pastebejau, lukoiliniu galima isibegeti iki 120, su
baltarusisku lubos 100km/h :)

Salonas prastai syla, galvojau cirkuliacija per peciuka siek tiek padinti
tos slangeses saskaita.
Oro sklendziu reguliatoriu troselius pareguliavau, nes pries tai nepilnai
uzdarydavo salta srauta. Kazkie padejo, jauciasi kad geriau syla, bet oras
nera karstas jei lyginti su lengvaja Monde 93m
Dabar beliko skysciu cirkuliacija ir greiciausiai peciuko rimtas
praplovimas, nes per salcius kazkaip norisi kad bent langas atsiltu :)