Tema: Re: Koks ten vokieciu automobiliniu keduciu saugumo puslapis?
Autorius: Korke
Data: 2011-12-02 13:26:21
Taip taip, as tik cia parasiau i teigini vieno oponento, kad man tai px
kaip sedet pagal ar pries judejimo krypti... (nepaisant to, kad kalba ne
apie 30 meti koki su vaiko supratingumu ir teksto cia rasomo suvokimu, o
apie 0.5-3m (ar didesni) vaika pasodinta keduteje ant galines sedynes
priespriesais judejimui su vaizdu i galines sedynes atlosa ir galine
palange.