Tema: Re: Koks ten vokieciu automobiliniu keduciu saugumo puslapis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-02 10:06:38
Atmetus tokia turgaus lygio statistika (saltiniai beje dar yra kur, butu
idomu pamatyt), man idomu - vaikas rimtai psichiskai normaliai jauciasi gale
sededamas nugara? Taigi stoga turi nuraut nuo tokio pastovaus vazinejimosi.

"Tinkladraskis"  wrote in message news:jb9t1l$vt1$1@trimpas.omnitel.net...

Mano patarimas, visada rinktis kėdutes, kurios atkreiptos atbulai
važiavimo krypčiai. Po ilgo ir išsamaus informacijos rinkimo tapo aišku,
kad tai svarbiausias dalykas renkantis kėdutę.

Mes savo ugtelėjusiam vaikui, nuo vienerių metų antrąją kėdutę irgi
atbulinę nupirkome. Brangu ir Lietuvoje niekas neparduoda, bet saugiau.

Pagrindinis argumentas, kad statistiškai daugiausia avarijų būna su
priekiniu smūgiu, o mažiuko vaiko raiščiai, sąnariai, stuburas dar nėra
toks stiprus, kad be pasėkmių atlaikytų smūgį net prisisegus saugos diržus.

Mes pirkimo iš Latvijos norvegų gamintojo BeSafe kėdutę iZi Comfort
http://www.hts.no/en/news/view_news.php?id=264