Tema: Re: Koks ten vokieciu automobiliniu keduciu saugumo puslapis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-02 11:34:40
Esant galimybei visada renkuosi normalia vaziavimo krypti. Kitas niuansas -
ka vaikas pasodintas viduryje mato keliones metu? Kad ir prie juros
vaziuojant - tris valandas su petraukomis į lubas spoksoti? Tevai vaiko irgi
nemato, net veidrodyje - man tai butu nelabai patogu.

"Edvinas"  wrote in message news:jba54t$d6j$2@trimpas.omnitel.net...

2011-12-02 10:06, Linas Petkevičius rašė:
> Atmetus tokia turgaus lygio statistika (saltiniai beje dar yra kur, butu
> idomu pamatyt), man idomu - vaikas rimtai psichiskai normaliai jauciasi
> gale sededamas nugara? Taigi stoga turi nuraut nuo tokio pastovaus
> vazinejimosi.

Kodėl turėtų nurauti? Niekad neteko važiuoti traukinyje sėdint atbulam
važiavimo krypčiai? Jokio diskomforto.