Tema: Re: ABC
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-11-08 14:34:15
matyt yra daugiau shansu kad krootai rashancios mergos duoda shiknon ybrukt
:)

"ManXP"  parašė naujienų news:j9b5d4$68f$1@trimpas.omnitel.net...

Tai nemanai, kad visus ar bent jau dauguma zodziu rasytu "krootai"? O cia
gaunasi kazkokia nesamone

"Edvinas"  wrote in message news:j9b58s$63b$1@trimpas.omnitel.net...

2011-11-08 13:49, ManXP rašė:
> As dar suprantu, kai vietoj "ka veiki" paraso "ka weiki" (maziau
> spaudymo gaunasi, jei telefonas neturi QWERTY klaviaturos), bet ka
> galvot apie tokia zinute (copy/paste is telefono)?
>
> "Labas ka nuviaikiai vakar? gal siandien man valandele skyrsi?"... O
> zmogus kaip ir studijuoja :)

Tai čia taip „krūta“ rašyti. Specialiai taip rašo. Ir tokio rašymo
pagrindimas ir pateisinimas yra lygiai toks pats, kaip tavo rašytas dėl
šveplavimo.