Tema: Re: ABC
Autorius: Edvinas
Data: 2011-11-08 13:32:19
2011-11-08 13:21, ManXP rašė:
> Atsiprasau, bet del tamstos i Windows tikrai neinstaliuosiu LT kalbos
> palaikymo, nes man lietuvisku rasmenu nereikia.

Šiaip ji ten yra ir be jokių papildomų instaliacijų.

> Jauti skirtuma tarp
> nerasymo LT rasmenu (man asmeniskai tai NIEKADA nekliuvo) ir
> elementarios gamatikos nemokejimo? Suprantama, kad pasitaiko visokiu
> "mistaipu", bet tai yra skirtumas kai pvz. supainioja kokia raide ir
> paraso "kliemtas" ir kai raso "klijantas". Kuris is tu dvieju zmoniu
> gali nebut baiges 4 klasiu, spresk pagal save.

Šiaip jau jokio skirtumo. Ir vienas, ir kitas visiškai negerbia tų,
kurie jų rašliavą skaitys.

> Ir siaip, matosi, kad savo paprasta sakini tikrinai turbut 5 minutes
> pries siusdamas, bet vistiek be klaidu nesugebejai parasyt :)

Labai įdomus tamstelės klaidų traktavimas.

p.s. tiems kas tanke:
Jei, ple, jau priekaištaujate kam nors dėl rašybos klaidų ar
išsilavinimo stokos, tai bent jau patys stenkitės be klaidų parašyti,
nes šveplas piktinimasis kitų daromomis klaidomis yra, švelniai sakant,
keistas.