Tema: Re: TAC ir ruko zibintai?
Autorius: Justas E.
Data: 2011-10-19 08:32:17
kai turejau VW Corrado tai pas ji priekiniai ir galiniai priesrukiniai buvo 
ant atskiru mygtuku. Prieki galedavau ijungti atskirai, o jungiant galini 
priesrukini uzsidegdavo ir priekiniai.

"Andriuxa" <dagys@gmail.com> wrote in message 
news:j7k9tg$i0o$1@trimpas.omnitel.net...
> Biski makalyne klausime ;))  Bet pvz kai turejau VectraB, rai ruko 
> zibintai uzsidegdavo esant ijungtoms gabaritinems sviesoms(siaip turbut 
> tai visose auto), ir galedavau ijungti arba tas ,arba tas, ir taip pat 
> galedavo degti tiek priekyje tiek gale. Nes tame auto buvo atskiros 
> ijungimo knopkes (siaip-tai tik suzadinimas). O va pas senuka VW, tai 
> pirma isijungia priekyje, o po to ir gale(ant vieno jungtuko pas VW). Na o 
> pas kuriuos auto nera ruko zibintu priekyje (pvz nupyzdinti :DDD) , tai 
> isijungia tik gale ;)
> "FR2200" <FR21200@fr.lt> wrote in message 
> news:j7k6mh$eks$1@trimpas.omnitel.net...
>> priminkit, kaip turi degti ruko zibintai a/m
>> raudona gale
>> arba raudona gale ir zibintai priekyje
>> arba nedegti gale
>>
>> Ar galimas variantas, kad ruko zibintai dega priekyje, bet nedega gale?
>>
>> ir kur visa tai surasyta  ???
>
>
>