Tema: Re: TAC ir ruko zibintai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-18 20:17:45
nu ble, kiek pamenu Audi taip ir jungėsi, pirma priekis ir tik jam 
veikiant galas galas.

O čia kokia mašina - ir jei taip iš gamyklos padaryta, tai ko tie lochai 
prisipisinėja?



On 10/18/2011 07:47 PM, FR2200 wrote:
>
> Jo biski suveliau. paklausiu paprastai
> ar sujungus ruko zibintus, gali degti ruko zibintai priekyje, bet
> nedegti gale raudonas ruko zibintas, nes pas mane viena mygtukas
> uzdega-isjungia raudona ruko zibinta gale, kitas uzdega-isjungia
> priekinius ruko zibintas, technikinė parašė, kad neteisingai veikia ruko
> zibintai ir nepasirase... Priesrukiniai neveikia, jei neijungi trumpu,
> cia kaip ir viskas gerai
> On 2011.10.18 19:36, Andriuxa wrote:
>> Biski makalyne klausime ;)) Bet pvz kai turejau VectraB, rai ruko
>> zibintai
>> uzsidegdavo esant ijungtoms gabaritinems sviesoms(siaip turbut tai visose
>> auto), ir galedavau ijungti arba tas ,arba tas, ir taip pat galedavo
>> degti
>> tiek priekyje tiek gale. Nes tame auto buvo atskiros ijungimo knopkes
>> (siaip-tai tik suzadinimas). O va pas senuka VW, tai pirma isijungia
>> priekyje, o po to ir gale(ant vieno jungtuko pas VW). Na o pas kuriuos
>> auto
>> nera ruko zibintu priekyje (pvz nupyzdinti :DDD) , tai isijungia tik
>> gale ;)
>> "FR2200"<FR21200@fr.lt> wrote in message
>> news:j7k6mh$eks$1@trimpas.omnitel.net...
>>> priminkit, kaip turi degti ruko zibintai a/m
>>> raudona gale
>>> arba raudona gale ir zibintai priekyje
>>> arba nedegti gale
>>>
>>> Ar galimas variantas, kad ruko zibintai dega priekyje, bet nedega gale?
>>>
>>> ir kur visa tai surasyta ???
>>
>>
>>
>