Tema: Re: TAC ir ruko zibintai?
Autorius: FR2200
Data: 2011-10-18 19:47:57
Jo biski suveliau. paklausiu paprastai
ar sujungus ruko zibintus, gali degti ruko zibintai priekyje, bet
nedegti gale raudonas ruko zibintas, nes pas mane viena mygtukas
uzdega-isjungia raudona ruko zibinta gale, kitas uzdega-isjungia
priekinius ruko zibintas, technikinė parašė, kad neteisingai veikia ruko
zibintai ir nepasirase... Priesrukiniai neveikia, jei neijungi trumpu,
cia kaip ir viskas gerai