Tema: Re: Need advise: universalas/vienaturis uz 15-20 klt
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2011-10-16 09:37:04
aisku.
beje o kaip su psssatais? cia tie b5,5 berods gaunasi, kurie nuo mazdaug
2000 ejo.
paimciau b5, bet autopliuse net is isvaizdos gyvu nelabai matosi, beto
bijau, kad del praeito amziaus maisnos reikes ilgai itikinet.

"Dainiushas"  wrote in message news:j7cu8m$kgt$1@trimpas.omnitel.net...

golfo - bendras stovis. Į vairo kolonkę atkreipt dėmesį ar apsaugos
sveikos. Variklis, ypač jei 66 ar 81kW - realiai amžinas. PD, tie kurie
ne 2.0, panašu irgi