Tema: Re: Need advise: universalas/vienaturis uz 15-20 klt
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-15 22:05:50
On 10/15/2011 01:58 PM, Dede_Pranas wrote:
> [...]
>
> reikia patarimo.
> Paieskomas automobilis, vairuoti vidutinio amziaus moteriskei, pagal
> tokius kriterijus:
> - universalas arba vienaturis (antras "nu, tipo, kad auksciau sedet")
> - dyzelis (kuo paprastesnis variklis, be jokiu "trys raudonos" ir pan)
> - kuro sanaudos iki 6-7 ltr misriu rezimu
> - pakaba - kuo paprastesne
> - prancuzai/italai ir siap egzotikos nedomina by default, ne del to, kad
> blogi, o del to, kad priziuret nemokes, del panasios priezasties atmetam
> ir MB/BMW/AUDI/VW, nes neatsimenu nei vieno nepisancio proto sioje kainu

galima sakyt atmetei visas 'masinas'. liekas kas - amerikonai ir
kinieciai?:) prota pisa ne konkreti marke, o nupirkto lavono stovis.
siaip nesupratau ka ten su tom technologijom suvelei, bet jei nori kuo
paprasciau, tai kaip tik reiktu ieskotis senesnes auto, tik niuansas kad
sunkoka rasti nenujota. man surast +-tvarkinga dyzeli universala toki
koki norejau uztruko apie metus laiko. bet kai niekur neskubi tai px. as
pasirinkau volvo 850 su dar galima sakyt paprasti 2.5 tdi varikliu.
naujesni volvo dyzeliai nesakau kad blogesni, bet jau sudetingesni, pvz
uzsikis koks egr'as, tai neuzkisi taip paprastai kaip as uzkisau ir
pamirsau. audi/vw naujesni dyzeliai irgi sudetingesni. cr aisku gerai,
bet uz tiek nemanau kad tvarkinga nupirksi. cia is pasones tokiu
istoriju ne viena zinau.
siaip tavo isvardinti kriterijai, tai vos ne 1:1 yra ispikdyti pas mano
v850. pakaba primityvi ir amzina, nerudyja, variklis ir transmisija
milijona nuvaziuoja, talpi, ekonomiska jei tvarkinga, visiskai neidomi
vagims. komforto daug nera, bet man jo uztenka. beda ta, kad jos
daugumoj buna ta milijona jau pravaziave, ypac tos kur su 'visais
navarotais'.
as tau siulyciau arba dvigubinti biudzeta ir pirkt koki tvarkingesni
bmw/vw/audi is naujesniu, arba gali netgi siek tiek sumazinti, ir bandyt
laime ieskot kazka is senesniu ir dar numatyt patvarkymams.
tikimybe turet 'proto nepisancia' masina itariu abiem atvejais panasi.