Tema: Re: Need advise: universalas/vienaturis uz 15-20 klt
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-15 22:21:35
On 10/15/2011 01:58 PM, Dede_Pranas wrote:
> Sveiki,
>
> reikia patarimo.
> Paieskomas automobilis, vairuoti vidutinio amziaus moteriskei, pagal
> tokius kriterijus:

siaip man vel eilini karta persasi klausimas, ar tikrai reik 'dideles
dyzelines auto'? vazines boba, ji ka - kasdien pilna bagazine kroviniu
vezios po 50-100km?:)
as jau trecia 'mini' masina isigijau - matiz'a, ir turiu psakyt, kad
mieste tai yra nepakeiciamas dalykas. yra kas 'nemato' skirtumo, bet man
tai jie akivaizdus: viskas, pradedant pacia masina, baigiant draudimu
kainuoja proporcingai jos dydziui. uz tavo nurodyta suma gali nusipirkti
nauja masina praktiskai, silta ora pucia jau darant 3-4 posuki, kadangi
uz pigiai turiu beveik nauja auto, tai dziaugiuosi tokiais dalykais kaip
idealiai svarus priekinis stiklas, bent keliasdesimt tukstanciu km
tikrai nereiks jokiu remontu ar kazko sudetingesnio kaip skysiu/filtru
keitimas ir pan. aisku, tai yra antra auto seimoj, toli vaziuot su ja
gal ir nenoreciau (nors su pezo 106  skersai lietuva pervaziuot su pora
sustojimu prasitampyt nebuvo tragedija). taciau tos dideles dyzelines
privalumu prireikia palygint retai. daugeliu atveju vietoj jos uztektu
tokios pat 'mini'.