Tema: Re: garazo signalizacija?
Autorius: MM
Data: 2011-10-15 21:53:26
sistema suprantama, norisi pigiai kazko, auto jei nores paimt paims kur
kitur, del irankiu uz kelis simtus ar ten kanistro salerkos tik gaila butu,
na plius krize...
gal konkreciu variantu? baisiai nemegstu e-shopu, man patiktu kokia
parduotuve ar kontora kokia ar pan. nuvaziujoji pasisneki ir pasiulo
variantus,
veiksmas Kaune.