Tema: Re: garazo signalizacija?
Autorius: MM
Data: 2011-10-15 21:41:17
aciu Evaldai, jau isjungiau :)
ta sirena tik vagiuku pabaidymui, manau uztektu. rimti vagiai manau tuo
neuzsiima. na ir pats nemanau kad sokciau i tapkes viduri nakties ir begciau
ziuret kas ten. gal ir to gsm nereikia, bet turbut keiktusi kaimynai, kad
suveikus, niekas neisjunge. bet kaimynai draugiski, paskambintu. viskas
atrodo paprastai judesio daviklis, sirena, tik kaip sugalvot
ijungima-isjungima nekaukinant kiekviena karta... o pvz kokia auto
signalizacija panaudot? ale kad su pulteliu valdytusi?