Tema: Re: garazo signalizacija?
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-10-15 21:29:09
Jungi prie buto signalizacijos jai tinkanti wirless moduli ir garaze
statai wirless judesio jutikli ir duru kontakta. Savo buto
signalizacijoje garaza padarai kaip kita particija. Lys kas i garaza -
suveiks buto signalizacija. Viskas paprasta. Jei nori sms'u, prie buto
signalizacijos jungi atitinkama gsm moduli, ir gausi pranesimus i savo
mobilu ir apie buto signalizacijos suveikimus, ir apie garasa...
Audrius K.