Tema: Re: Stebejimo sistemos
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-19 10:56:59
o su mažos raiškos problema, kad nieko nesimato. arba reikia daug kamerų
ir tada ta pati vietos problema.... :). Yra čia toks kioskas, su motion
detecteion'u, terabaito disko dviems savaitėms tikrai užtenka gal ilgiau
dar. Kai dabar tokios tų terabaitų kainos...

Dėl aliumkių, bbž. Pas metalistu gal kokius :)