Tema: Re: Stebėjimo sistemos
Autorius: Nikodemas
Data: 2011-10-12 15:29:33
lenda peliukai į kiemą, čia aplink vietinio jaunimo yra, bet netikiu, kad
jie lenda, tik noriu įsitikinti. Zaliotni, nieko nepadarysi. Tokie reikalai.
O kad namą apsaugos, tai nemanau, tam turiu įsivedęs signalizaciją, pajungęs
į apsaugos kontorą, atvažiuoja greit, nes postas prie pat.
Galvoju, kad pastatyti 1 geresnę kamerą, kad kiemą matytų, nes pas mane
kiemas, kaip ant delno galima sakyti. Kamerą paslėpsiu arba kažką panašiai.
Dėl to ir klausimai tokie. Kiekvieno reikalas ką su savo kiemu daryti, aš
nusprendžiau tai, tai ir klausiu.

"Dainiushas"  wrote in message news:j73sat$rkc$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai tau klausimas rimtai, be padjobkių. Ką tu per tas kameras žadi
pamatyt?