Tema: Re: req: Stebėjimo sistemos
Autorius: Andrius V.
Data: 2011-10-15 20:57:06
vat ir man reiktu kokio konsultanto daug metu dirbancio sioje srityje
isirengiau darbe 7 kameras,2 lauke,5 viduj.na aisku bandziau taupyti,bet su
darbais ir medziagom bendra suma gavosi apie 6000lt,cia kaip suprantu
pigiausias man variantas buvo :) po visu perziuru noretusi lauko kameras
pakeisti I HD kokybes ir kad prie bet kokio apsvietimo viskas gerai
matytusi( diena svarbiausia,nakti patamsyje nera taip svarbu) del DVR
nepatinka perziura del to kad issiderina visu vaizdu laikas jau po kokiu 3-4
min,noriu kad butu sekunde I sekunde,jei perziuriu vienos kameros padidinta
vaizda ir pasukineju pirmyn atgal noriu kad ir kitu kameru vaizdas butu
sinchronizuotas.prasukant didesniu greiciu kaip suprantu nepakanka DVR
galingumo rodyt be striginejimu.ar pagal mano pageidavimus tokia irangos
kaina bus gerokai kosmine?

"Nikodemas"  parašė naujienų news:j73dk5$5ea$1@trimpas.omnitel.net...

Noriu lauke pastatyti stebėjimo kameras.
Gal kas esat nesenai statę?
Įsivaizduoju taip: pastatau 2-3 kameras ale lauko kamera DPS 480, atsivedu
laidus į kažkokią dėžute ir tada į pc. Ar kažkaip panašiai?