Tema: Re: Alfa 147 JTD +/-
Autorius: audrius
Data: 2011-09-26 19:04:27
nedziugina tas sakinys apie priekine pakaba, nes vaziavimo stilius toks, kad isbildinu greit (nestabdau prastesniu keliu vaziuodamas), uztat, ant zemu apsuku aukstom pavarom patinka, tai dyzelis pats tas

"Monte" <ewr@sdfs.ere> wrote in message news:j5p2j7$ef2$1@trimpas.omnitel.net...
> Pats vazineju su 156 1.9JTD. Atkreipk demesi, kad 1.9 varikliai buvo su 8 ir 
> 16 ventiliu. Atitinkamai skiriasi ir galingumai. Variklio periferijos 
> problemos pradeda lysti po dideliu ridu. 156 ir 147 alfu silpnesne vieta yra 
> priekine pakaba (apatines ir virsutines svirtys). Musu keliais nelabai ilgai 
> laiko, o ir kainuoja nepigiausiai.
> 
> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
> news:j5n7f2$te5$1@trimpas.omnitel.net...
>> dekui, issamus aprasymas.
>> buvau susidares ispudi, kad 147 tai ne 156, o Stilo kitu apvalkalu, 
>> sudomino modelis aisku tik del to, kad galima uz pakenciama kaina 
>> nusipirkt gera ir ekonomiska dyzeli, bet kitas periferijos patikimumas 
>> kelia daug abejoniu
>>
>> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
>> news:j5ibu3$j71$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na daugiau info visada gali rasti alfaklube: 
>>> http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=64572.0
>>>
>>> 2.4JTD į 147-ą nebuvo dėtas (atmetus žiedinėm ruoštas kelias mašinas) - 
>>> ėjo tik į 156-ą.
>>> šiaip 1.9 einamo remonto kaštai kažkiek pigesni negu 2.4. neplanuoto 
>>> remonto metu prie variklio tas dar labiau išryškėja.
>>>
>>> 147 tas pats 156 kitam kėbule, pakaba vienoda. priekis lepesnis, gale 
>>> reaktyvinės traukės. suvedimas daromas pilnas, dažnai chebra net nežino, 
>>> kad gale ekscentrikai stovi - nors jie ten aliume tai buna "užkepa" 
>>> neblogai. dauguma sailentblokų keičiama atskirai nuo šakių/svirčių.
>>> iš brangesnių detalių būtų priekinės apatinės/viršutinės šakės šarnyrai - 
>>> keičias su visa šake, ten kažkas ~500/200lt/vnt. atitinkamai. gale 
>>> išilginės svirtys brangesnės - ~300lt/vnt normalesnes. rato guoliai 
>>>  >300lt/vnt.
>>>
>>> kaip tokių trim-level'ių lyg ir negirdėjau. dažniausiai kur salonas su 
>>> oda jau daugiau ir viduj žaislų pridėta. odiniai salonai irgi ten keli 
>>> būna - alia su Alfa logo ant kėdžių, tada full MOMO trim'as, bet kaip jie 
>>> ten skirstosi tai hz.
>>>
>>> yra pašonėj 156 2.4JTD SW jau gerus keturis metus juzinamas. buvo 
>>> ~220kkm, dabar jau arti 300kkm. be einamo remonto ir visokių 
>>> fintifliuškių (alia ciuningo) per tą laiką pats sugedo:
>>> - AC kompresoriaus sankaba išėjo į lauką pasivaikščioti;
>>> - gale kelios reaktyvinės traukės sugalvojo, jog laikas žemam startui;
>>> - priekyje viršutinė svirtis + keli sailentblokai;
>>> - granatos guma;
>>> - generuoklio "šokoladukas";
>>> - el. lango mechanizmas;
>>> - veidr. šildimas;
>>> - gal. dangčio valytuvo motoriukas
>>> - neperseniausiai sugalvojo numirti alkūninio daviklis;
>>>
>>> lyg ir nieko nepamiršau.
>>>
>>>
>>> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>>> news:j5i1ob$6jo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> sveiki, domina 147 dyzeliai, tiek 1.9, tiek ir 2.4 egzotika, del 
>>>> variklio versiju irgi ziniu mazai
>>>> ar labai dydelis blogis? kokios ligos ir kur tiketis extra ishlaidu?
>>>> kaip atskaitos tashka imkim pvz... Megane ar Laguna panasiu metu ir koki 
>>>> kita labai neispopsejusi neTDI kibiriuka, ale Focus, 307, Astra 
> 
>