Tema: Re: Alfa 147 JTD +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 16:50:56
On 09/23/2011 04:43 PM, audrius wrote:
> bukit zmones - nedarom fleimo, as vos susilaikiau neatsakes ir dar viena "pasatas nuolatos genda" lygio myzhala

bet tai realiai ka tu tikiesi isgirsti? kad kazkas turi ir dziaugiasi
arba kad kazkas turi ir keikiasi? naujos visos vaziuoja, o ka tu
nupirksi ir kiek pramynusi tai cia nieks nezino. as katik nusipirkes
berods 9-ta savo masina sugalvojau, kad tokiu 'atsiliepimu' klaust
praktiskai beviltiska, nes visada isgirsti mazdaug 50/50 proporcija uz
ir pries argumentu. pats n kartu paneigiau kitu irodinetas kazkokias
tiesas, ale 'sitas tai tikrai negenda' arba 'shitas tai shudu shudas,
nes man sugedo'. realiai tai reik pirkt tai ka randi gero stovio ir px
ar ten cdi, jtd ar tdi. maziau reik ziuret i visokias deklaruotas
sanaudas, ekonomijas ir pns, nes perkant sena auto visa tai yra bullshit.