Tema: Re: vienaturiai +-
Autorius: TN
Data: 2011-09-16 20:05:50
parduotas ;)

"neviernas"  wrote in message news:j4top4$5s4$1@trimpas.omnitel.net...

Grand Voyageris vienareiksmiskai..
pries pora dienu "maigiau" 2007 (arba 2008, nepamenu tiksliai) europini,
signature komplektacija - su visais reikalais (el durys, parktronikai,
monitoriai, etc), dyzelis, apie 130000km, juodas..
39000lt i skelbima dejo..na yra ten pabrozdinimu sone, bet minimaliu.

pats su usa versija vazineju T&C - na viskas fantastika (isskyrus benzino
sanaudas, o dujos - puse varpos), del dydzio tai jis tik vizualiai atrodo
gausiai didelis. Teko salia pastatyti avensis universala, tai iki 0.5
ilgesnis ir kaip sake AurimasB 0.2 platesnis.
talpa - stebinanti.
pavyko sia vasara keliauti - 4 suauge, 2 bambliai kedese savo, plius daiktai
gale ir "ragai" ant stogo bangletei;)
nuo 2005 visos sedynes lankstosi i dugna, iki 2005 tik issiima (tikrai
nepatogu).