Tema: Re: vienaturiai +-
Autorius: AurimasB
Data: 2011-09-15 16:30:23
nzn as ir su fiesta ir su 406 ir su voayageriau pasivažinėju, bet su parkavimu kazkaip problemu jokių. tas pats vojageris iš išodės tik 0,4m ilgesnis ir 0,2m pletesnis, ar čia reikšmingi dydžiai norint prisiparkuot? paprastai gi nepstatai mašinos centimetras i centimetrą kad kitokia nebetilpu.. kazkiek skirtumo yra, bet pagal tokį kriterijų renkantis geriau smat imt.