Tema: Re: vienaturiai +-
Autorius: TN
Data: 2011-09-15 20:40:30
tai gal tada man nieko nebesvaigt ir likt su savo is saliono imtu X-Trail'u
'08, 2L binzin? :)

ir daiktu truputi telpa, ir neskendes, priziuretas ;) Bet mazai pas ji gale
vietos, ziauriai durys siauros, mamute netelpa...

"Tomas"  wrote in message news:op.v1urgjnetskzlc@tomas2...

Vienu metu jau ir aš buvau įsisvaigęs, kad reikia miniveno. Nes turint tik
kompaktišką chečbeką, šalia žmonos, vaikio ir šuns sunkiai telpa visas
kitas ūkis (alia kiaulės kumpis ar bulvių maišas iš uošvio). Bet laiku
nušvito protas ir supratau, kad už miniveną su jo rachitiška sėdėsena mano
atveju geriau normalaus dydžio chečbekas, universalas ar kokia multipla +
stogo bagažinė.

Beje, jei įkiši į miniveną savo burlentes, tai mamutė tarp vaikiukų
nebetilps ;)