Tema: Re: boba voras
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-05-02 13:42:40
nu bet tai qrwa qrwa... dabar matosi koks ash erodas... Ir jau tada
verkshleno i eteri. Na ka padarysi :) Ir tai rase, budama bedarbe :) Blogas
tai blogas :) Mano turima labai idomi medzhiaga susijusi su 2009-uju
pavasariu kaip tik :) Tik teismui neteikiau - purvyno nesinorejo.

--
Shlipsas
865920307 / Vilnius