Tema: Re: boba voras
Autorius: pragäras
Data: 2011-04-30 16:26:12
blc, nu žinai sorry, kad anksčiau patį pašiepdavau dėl verkšlenimo - tikrai su kiborgu gyvenai :D nors kirba mintis, kad kažko nepasakai iki galo, ko ji veržiasi (po skyrybų buto mused, o gal ir daigą turit), bet ko gi tau toliau neišsikelti, o tą butą nuomoti ar kažkas? kaip pasireiškia trumpas jungimas pats žinau, kai buvusi oficiali, pati nalevo nuvariusi, vėliau ir buto, ir įmonės akcijų ir dar bbz ko norėjo. daigų nebuvo, buvo von nx. ir vistiek jau vėliau didžiausio oficiozo pirmame puslapyje buvo virkdantis straipsnis, kaip nabagė negali savo meilės vaisiui duoti esamo supisovo pavardę, o reikia oficialaus vyro, t.y. mano. ir toliau beletristika, kaip xujova moterims šiame pasaulyje su tokiais urodais. žodž, laikykis ir nemyžčiok!